Söndagklassikern

Idag har inte jag gjort mycket... Hade galet kul igår och det får jag betala för idag. Valde att stanna i sängen till halv 2 sen förflyttade jag min sega kropp till soffan och där ligger jag än. Har dock tagit mig en sväng ner till stan för lite kebab haha;) Köpte även med mig godis och cola! Så har det rätt fett ändå. Nu har jag intagit mitt mysmode med gosigaste filten, godis, cola, mjukisbrallor och Anastasia på Tv:n. Blev lite sugen på nostalgi så tror jag ska slänga på lillefot sen hehehe;) Och eftersom jag sovit halva dagen och nu sitter och förtär socker i mängder kommer jag nog kunna sitta uppe hela natten och glo tecknat. Men det är fiiint. Ne får la fortsätta med det då:) Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0