Måndag

Har nog aldrig haft en såhär bra måndag tidigare! Har fått lite jobb som personlig assistent till min kusin som lider av handikapp och idag fick jag följa med honom till skolan för upplärning. Det va så fruktansvärt roligt och mysigt:) Det va ett riktigt härligt och skojigt gäng jag fick träffa idag och vi gjorde allt från att baka till att promenera i solskenet och fota röda saker vi kunde hitta på vägen. Ville inte riktigt att dagen skulle ta slut.. Jättesynd att jag bara är timanställd faktiskt:/

Efter mitt roliga arbetspass tog jag bilen hem efter lite kaffe och la mig direkt i soffan och somnade efter ert litet tag. Men sen va det bara att hoppa upp igen och dra på sig träningskläderna för en springtur. Hade ett jämt och fint tempo och det kändes riktigt bra! Får se om jag kör ett sådant pass imorgon också:)

Nu ligger jag i sängen och kollar på greveholm (nej jag kommer aldrig i hela mitt liv tröttna på det) och käkar äpple. Allergisk eller ej, svenska äpplen går alltid ner. Värt att får lite kli i halsen och svullna läppar haha! Imorgon står A6 på listan med bruden på bilderna nedan;) Synd bara att lönen kommer på onsdag haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0