Fredag

Förlåt fader jag har syndat. Spenderade ännu en dag i Jönköping.. Följde med mamma till ikea för att handla lite men när A6 ligger så nära (hehe) går det ju inte låta bli! Blev dock inte så mycket. 2 blusar, en jacka, en hatt och ett par skor som jag kommer använda tills dom trillar av mina fötter! Även idag lyckades jag fynda. Tex skorna va det 70% på så endast 300 kr gav jag för dom:D Sedan va det mycket rea i andra butiker så det var verkligen inte svårt att hitta fina biliga saker;) Kanske kan visa er imorgon. Annars har det inte hänt så mycket mer idag. Monterat lite (läs kollar på mamma när hon jobbat på) och sitter nu och kollar på röd drake med mamma och larsa! Fint när man har vin och choklad till också:) Ha en trevlig fredagskväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0