2012

ytt år, nytt liv, jordens undergång? Njaa ett nytt år vet jag att de är iaf;)
Tänkte som många andra köra en liten resumé av 2011 som både har varit ett jobbigt men ett mycket bra år.

Året började med en äckligt kall och väligt vit vinter som kunde vara
ganska fint ibland.
Blev en heel del häng på harrys. Finfint!
Mångamånga myskvällar hanns med under året.
Taggare rätt gött till studenten hehehehe
Hade ju ingen bild som kunde beskriva detta men.. Jag tog körkort!!!!!!
Repetition, repetition, repetition
Sen blev det lite varmare ute och studenten va nära! Men först va det lite bal.
En bild beskriver mer än 1000 ord...
En till från studenten bara för att jag tycker om min kusin så fruktansvärt mycket.
Underbara grekland!
Och självklart underbara festival!
Spelade teater men ibland hände det att man en fin dag var ledig så man
kunde njuta det sista av sommaren..
Sen blev det helt plötsligt lite kallare och det blev väligt mycket fester med bästa brudarna!
Halloween
Sen fick jag ett tillfälligt lagerjobb och fikapauserna va inte helt fel hehe
Sen var det ags för jul och har man inga fina former får man ta vad man har hemma...
Sen va det julafton som var himla mysigt.
Nu är det bara att lägga allt detta bakom sig och blicka frammåt mot 2012 som jag just nu vill kalla möjligheternas år;) Vet aldrig vad man kan hitta på.

Men god fortsättning på er allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0