Skakis!

Hjääälp! Vi ska åka här ifrån idag och detta måste vi ju då säga till chefen hehehe. Jag är så nervös så jag tror jag spyr! Har aldrig gjort något liknande innan haha. Menmen vad gör det om 100 år? Eller, vad gör det imorn? Ingenting! Får ha den inställningen helt enkelt. Men fy jag gillar inte när folk är arga på mig och idag kommer jag nog få en stor dos av detta. Kommer gråta som ett litet barn haha. Och det är ju meningen att vi ska börja om 2 minuter också men det lär ju inte hända och nu undrar väl dom vart fan vi är. Anette, våran kontaktperson ska ringa oss när hon har pratat med chefen och sen får vi gå ner och skämmas sen åker vi. Hoppas vi överlever! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0