Nedräkning

Hej alla fina där hemma, hur mar ni? Själv sitter jag och räknar ner dagarna ;) Det känns sa nära men ända sa langt borta haha;) Har kännts som om dessa veckor inte skulle ha nagot slut men äntligen är det snart över! Kan lova att detta har varit dom sämsta veckorna i mitt liv men ända pa nagot litet vis angrar jag inte att jag akte. Att komma hem kommer vara ett paradis! Kommer uppskatta det lilla, kommer se bra ut pa mitt CV, när jag tycker nagot är jobbigt kan ja bara tänka tillbaka pa tysklandspraktiken och jag har verkligen lärt mig att man bör ta hand om sin familj och vänner! Nu har jag varit utan dom i 6 veckor och nu vet jag verkligen hur det skulle kännas utan dom. Tack för att ni finns och har hjälp mig ta mig igenom detta! Ni är bäst:)<3 Bäst av allt är att jag far träffa er snart :D Längtar sa jag spricker! En sak vet jag ju iaf, jag kommer inte lämna sverige pa ett tag:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi saknar dej med:)

2011-05-18 @ 02:55:24
URL: http://hannassmink.blogg.se/
Postat av: BEAAAAAAA

Wieee! Asså hallå, vi måste ses typ tisdag eftermiddag när jag landat eller nåt!

2011-05-19 @ 01:09:35
Postat av: Ida

Jaaa det maste vi göra:D När kommer du hem?

2011-05-19 @ 21:33:49
URL: http://idaclaessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0