Sista gången

Jag och mamma tog en tur ut till Humla idag för att hämta något paket till mammas arbetskamrat och på vägen hem stannade vi till i Blidsberg för att ta en fika. Eftersom det är så fint väder idag och så varmt bestämde vi oss för att ta oss en sista fika på en uteservering. Just i det ögonblicket skulle jag vilja stanna en stund och bara njuta av solen och ljudet av "vattenfallet" och inte behöva tänka på något annat:) Denna stunden varade inte så länge för tillslut tog ju kaffet slut.. Men mysigt var det iaf:) Fast så lång tid kvar är det ju faktiskt inte tills det börjar krylla med folk på uteserveringarna, ett halvår går faktiskt fortare än man tror! Och snart är det ju vinter, då kan man ta med mackor och en termos varm choklad och sätta sig mot en vägg och sola lite:) Eller varför inte grilla korv?:D Nog om det, nu ska jag plugga lite alkoholhantering (världens tråkigaste kurs) och sedan blir det middag med familjen! Puss & kram

Hittade en fin bild på stället med ett spöke på! Det var väl gulligt tänkte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0