SD

Asså nu orkar jag inte med allt snack om SD, om att dom är dumma i huvudet och blablabla. Jag skulle absolut inte röstat på sd om jag hade röstat i år men tycker alla som snackar om dom och kallar dom för jävla rasister är ju minst lika mycket rasister som dom? eller hur? Liksom en tyst minut för att SD har kommit in i riksdagen? hahahahaha det är ju lite humor på den faktiskt:) Men sist jag kollade så va Sverige ett fritt land och vi hade yttrandefrihet och rätt att tycka och rösta hur vi vill. Visst klart man kan få bli upprörd över detta men tycker ni inte att det har gått för långt nu? Missförstå mig inte nu, jag är inte sverigedemokrat men tycker bara detta börjar bli riktigt jobbigt nu. Vi kan väl vänta och se hur SD påverkar riksdagen innan vi säger något? Det kan ju lika väl sluta bra som dåligt. Det var vad jag hade på hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0