Planer

Nu har jag bestämt mig! Jag vill bli au pair efter studenten:D Har anmält mig till ett informationsmöte så för en gång skull kanske det inte bara är snack som det brukar va när det gäller mig:) Känner att jag inte vill bo hemma och jobba som dom flesta gör eller läsa vidare. Ta hand om söta små barn och glida lite i USA ett år kan ju aldrig skada innan man tar itu med sitt liv:) Och om jag nu inte skulle kunna fixa något så bor pappas kusin i USA och kanske känner någon familj som behöver någon som tar hand om barnen:) Finns ju andra vägar liksom:)
Tänker mig Kalifornien eftersom jag alltid velat åka dit!:) Hoppas verkligen detta är något som kommer bli av nu då! Snällasnällasnällasnällasnälla.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Ajdu, det var ju inte så bra ^^



Jasså :) Vad jobbar du med?

2010-09-20 @ 21:16:46
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: zara

we are goooiiinn to the south

2010-09-21 @ 18:12:57
URL: http://zaralindau.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0