Peace&Love

Sitter här och tittar igenom Beas bilder från peace och saknar det till 1000! Saknar alla goa människor, den varma ölen, musiken, bajamajorna (konstigt nog), dom trasiga solstolarna som man bytte ut varje dag, saknar att titta på alla människor som har däckat i ställningar jag inte trodde va möjligt, tälten, värmen, maddes skoskav hehe, ligga och skratta åt fisken som sovr med öppna ögon, sjunga what's the point, lyssna på we no speak americano till solen går upp, få mat av söta små stockholmare, hänga med camp efterfest, festa med gävlepojkarna och nu känner jag att jag börjar bli tjatig men längtar verkligen tills det är dags igen!:) Jag snor lite bilder från bea och hoppas på att det är okej:D

Adam och jag som snor Albins mat hehe


Madde diggar BM!


Madde är trött på att folk snor hennes stol


Pumpa madrass innan man ska sova är inte det roligaste att göra:)



Äru nöjd!!?


Bea kämpar


Ölhävartävling va de här ja!


Det va faktiskt kallt en morgon


Några snubbar som kände en annan snubbe i Marbäck


Cykeltaxi:)


Lite camphäng


Madde Bruni och Skarp!:D


David och Kim!:D


Fisken 2 och Fisken får avsluta denna bildbomb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0