Jobb!

Ska göra min första dag på jobbet imorn! Är dock upplärning så ska hänga efter som en jobbig praktikant;) Som tur är det en jag känner som jag ska plåga imorn och även vålgästa över natten! Ska göra förmiddagspass imorn och på söndag så jag börjar 7 och slutar 5. Och gissa när jag behöver åka från Ulricehamn imorn för att hinna.. jo 04.50!!!!!!!! Insaaaaaane! Så mycket enklare att tigga luftmadrass i Göteborg så slipper jag gå upp 4 två dagar i rad haha... helvete va tidigt:( Jaja det är ju pengar iaf:) Fick åka in till Borås idag på min lediga dag (är ledig varje fredag hehe) för att handla lite passande kläder inför jobbet, det blev ett par svarta jeans och en vit skjorta från hm!

Skjortan jag köpte! Orkar inte ta bild på jeansen, dom ser ju ut som alla andra svarta jeans typ;)
Ska lägga mig i sägen och titta på film nu tills jag somnar! Hoppas på att bli trött fort så jag kan vara något utvilad.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0