Går jag i skolan?

Asså detta är ju helt galet. Det känns verkligen inte som om jag går i skolan. Jag har ungefär en lektion om dagen, har inte fått läxor eler prov, det enda jag gör är att sitta av tiden haha. Och denna veckan har ju varit brutal;) Måndags var jag sjuk hehe, tisdags bakade vi kakor, idag satt vi med paint i 3 timmar och imorn lär vi göra lika dant och få reda på vilken lärare vi ska ha till vårat projektarbete. Sen är det helg eftersom vi är lediga på fredagar. Jag kommer ju hamna i chocktillstånd när jag tagit studenten och ska börja jobba! Jaja man ska väl inte klaga. Får ju tid till massa annat! Jag hade ju tänkt att leva hälsosamt och bli slim! Aa men visst ida hur många gånger har du inte sagt det? Men ska faktiskt ut och springa fredag morgon (usch) med rebecka så får vi väl helt enkelt se till att göra det till en vana:) För hur svårt kan det vara egentligen? Bara ta sig i kragen och göra det! Ne nu sitter jag här och skriver om ingenting.. Får väl hitta på något vettigt.. Titta på Glee eller nått:) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0