Vaken:)

Lunch blev det inte... men nästan! Att vakna 20 i 11 är lagom enligt mig, pappa hade haft spader på mig om jag inte varit hos mamma;) Tycker om dig ändå pappa. Nu ska jag slänga ihop något att äta. Man kan väl ha blåbärssoppa till frukost? Eller?:O Jaja "det man inte ver får man ta reda på" (läs det i skånska). Jaa det är Greveholm hehe. Vilket jag för övrigt tittade på innan jag somnade. Det är BÄST! Ne men nu får jag väl ta och försöka gå ut till köket. Har som vanligt träningsverk som alla andra tisdagar efter måndagens idrott.. Idrott b är sååå mycket roligare! Får kämpa tusen gånger mer än på dom fjuttiga 50 min lektionerna i 1an och 2an. Men ha de så kul i skooolan hihi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0