Saturday


Min älsklingstilda va på besök igår:) Tilda och Tina (Tildas mamma) var här och åt lunch och sen medans dom vuxna skulle ut på promenad bakade jag och Tilda vääärldens godaste sockerkaka, jag lovar jag överdriver inte hehe. Sen kom fina Simon och fina Freyja och vi fikade och spelade spel! Sedan körde Tina mig, Simon och Freyja till Tranemo där våra kära torpavänner väntade på oss! Blev en riktig myskväll med pizza, film, godis, chips och spel. Härliga diskussioner kan man ha halv 3 på natten med(Y)

Imorse fick vi mellanlanda i Dalstorp på vägen hem där vi blev bjudna på bullar och kaffe! Tänkte att jag skulle börja plugga när jag kom hem men stack ut med Robin och hans hund Lova i det fina vädret, så nu kan jag sitta här inne utan dåligt samvete iaf.. Och har jag börjat plugga än?????? Nääää. Men får väl börja nu då! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0