Raggmunk och fläsk!

Fick fara land och rike(upp till mamma) efter blåsgrejen till alkolåset på körskolebilarna. Körde sisådär 40 min som jag betlar en förmögenhet för och fick beröm för att jag kunde dragläget så bra. Jaaaa jag vill skryta lite! "Använd din legendariska vänsterfot nu" sa han med ett skratt. Haha okej förlåt jag ska sluta nu... Sen bakade jag mig en sockerkaka igen fast med vaniljvisp i. Mums på den! Efter det åt jag raggmunk och fläsk på hotellet med pappa och Mikael. Jag har verkligen underskattat husmanskost! Hur gott är det inte egentligen med raggmunk, fläsk och lingonsylt? Suuuuuuuupergott! Nu blir det plugg för hela slanten. Måste läsa lite körkortsteori om jag ska ha det där nedrans körkortet:) Så ha en trevlig dag. Juste måste vara lite elak och berätta att jag har helg nu hihi. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0