Fanny Wik Rybell

Detta inlägg är tillägnat min kära vän Fanny som blev arg på mig när jag sa att jag inte hade något att skriva om. Hon bad mig då att skriva om vad som helst typ om vad jag har gjort idag även om det inte var något kul, tror hon ångrar sig nu. Har tänkt att beskriva i detalj min dag här för dig Fanny:) Here we go..

Jag vaknade upp av att min klocka hade en jätte jobbig signal! Jag blev arg. Den hade fel signal. Jag stängde av Alarmet. Jag gick upp. Jag åt frukost (drack juice). Sen gick jag till bussen ungeför kl 8. Jag satt på bussen och tittade ut genom fönstret. Blev sur när jag kom på att jag kommer komma lite försent till Aulan där vi skulle samlas idag. Det är pinsamt att komma sent dit. Skickade ett sms till Hanna och bad henne komma försent med mig. Hon var redan där. Jag kom till resecentrum. Gick till skolan. Kom dit och insåg att jag var sen och kunde därför gå på toa eftersom då spelar ju inte den minuten någon stor roll. Jag kom dit. Föreläsningen hade inte börjat. Tur. Satt där i några timmar och lyssnade på afrikaner. Vi blev indelade i grupper. Vi fick uppgifter. Vi svarade på frågorna. Jag och Ariella tappade bort våra små gruppkompisar. Vi redovisade allt på engelska i aulan med en mikrofon. Kändes jätte töntigt när det bara var 3 klasser i aulan. Satt och lyssnade på resten av grupperna. Det var 10 stycken. Insåg att vi tolkat en av frågorna helt fel. Orkade inte tänka mer på det. Jag och Matilda började gå jättejättejätte fort till bussen. Mamma ringde och fråga om vi ville åka med henne hem om 40 min. Vi gick till stan istället och luktade på bodylotions. MÅSTE HA EN! Satte oss i bilen. Släppte av Matilda först. Sen släppte vi av mammas kollega. Jag och mamma åkte hem. Hon var gullig och lagade mat. Jag åt. Mycket. Tittade på tv ett slag. Skrev om mitt CV. Tänk söka nytt jobb. Trivs inte på mitt nuvarande. Mamma konstaterar att jag måste tvätta håret. Jag säger tack mamma, det hade jag ingen aning om. Har bestämmt att gå upp tidigt för att tvätta mitt hår innan skolan. Det är nog i stort sett allt jag har gjort idag.

Nu jävlar blir det förhör för dig imorn Fanny! Var beredd:)


Tycker om dig:)

Kommentarer
Postat av: fannyyy

haha BRAA jag läste varenda litet ord hihi, fortsätt så gosis!

2010-10-06 @ 20:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0