.

Vissa dagar finns det massor av saker man inte orkar ta tag i eller helst vill strunta i över huvud taget. Idag känns inte som en sådan dag:) Idag är humöret på topp! Fick lite saker gjort i skolan, ska snart till optikern och fixa nya linser, jag ska städa mitt rum(harry potter-rum typ), ska söka annat jobb, tänkte ringa min chef men gör nog det imorn för idag blir det filmkväll med min bästa killkompis och det går före samtal med chefen hehehe. Så när jag ändå är igång kan jag ju kika in här och skriva lite:) På tal om harry potter, fy sjutton va sugen jag blev på att ha maraton! Det måste jag ju fixa snart:D Jaaaa jag är nöörd.. Men det är de värt! Men nu börjar klockan bli mycket så får se till att städa innan jag sticker till optikern. Puss


Kommentarer
Postat av: Beatrice

UPPDATERA MEEEEEEEERA!

2010-10-14 @ 21:15:44
URL: http://chevny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0