Bra start!

Min morgon/förmiddag har inte varit den bästa. Började med igår att jag verkligen inte kunde somna vilket resulterade till en väääldigt trött ida imorse. Men upp kom jag och hade en härlig promenad till körskolan i det mysiga vädret he he.. Där gick det bara allmänt dåligt och sen va jag 3 cm från att krocka med en tant som kör utan att se sig för! Tack och lov att det inte va mitt fel. Men härdanefter tänker jag ha stenkoll på stillastående bilar jag kör om! Usch dumma tant.. Nu när jag skulle duscha var det inget varmvatten kvar, inte jätte skönt. Sen hittade jag inte min lins i ögan och jag kände att den va där någon stans för det gjorde förjävla ont haha. Men nu är jag nyduschad, fräsch och linsen har återvänt och jag SKA ha en rolig kväll:) Hoppas på att få vara pippi ikväll (utan perik dock) fast jag har en backup om kläderna inte skulle passa, i så fall får jag vara nörd! slipper ju klä ut mig då:) Nää men ni får ha en trevlig helg! För mig är det jobb imorn.. Blä. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0