Snööööööö:)

Okej nu känns det ända ut i fingrarna att julen är på gång:) Bara två veckor kvar till först advent. Sen kommer ju allt bara rulla på! Pepparkakor, glögg, pulka, julpynt, jullov osv. Jag trivs så himla bra just nu så jag ska njuta av detta så länge det varar:) Hoppashoppashoppas att snön ligger kvar tills på fredag då jag fyller år också!
Snart så kommer bea och vi ska jobba lite med vårat projektarbete. Vi ska se om det går att få några bra foton, antingen blir det mysig kort eller bara bajs med tanke på att det snöar. Men om korten inte funkar får vi helt enkelt ta och börja lite med det skriftliga arbetet:) Men nu ska jag se till att skriva lite i loggboken Puss och kram skumbanan
Gågatan i Ulricehamn:)

Kommentarer
Postat av: zara

OM JAG SKALL FORTSÄTTA LÄSA DIN BLOGG VILL JAG SE LIIITE ROLIGARE BILDER TACK!!!

2010-11-12 @ 00:36:55
URL: http://zaralindau.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0