1 Nov

Hej förlåt att jag inte har bloggat! Men känner att jag inte hinner skriva så mycket nu. Får bli ett snabbisinlägg. Fredag: Kul förfest, tråkig fest så vi gick efter 10 min.
Lördag: HEMSKT att jobba! 10 miljoner fulla glada människor som skåla och vinka åt mig.
Söndag: Fiiiilm och promenix med Bea.
Idag: Körlektion, möte, rep, lite häng med Cecilia och Robin.
Planer: Upplärning eftersom vi byter bokningssystem på jobbet, spontanfest imorn, åka till moster och prata balklänning, jobb och chill om jag har tur.

Nu vill jag slappa vid tvn och varva ner så jag kan somna tidigt! Sticker till hotell arena i Göteborg imorn och lär mig hotsoft. Bussen går 06.15... MUMS. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0