London

Jag vill verkligen åka tillbaka till London!!! Det va helt underbart att gå på gatorna, shoppa, sitta på starbucks och KFC, åka tunnelbana, ja ALLT va underbart. Sitter och kollar lite på bilder från klassresan dit som va nu i Januari:) Planerar faktiskt att åka dit nästa vår hahaha. Jaa det är då jag har lite ekonomi igen;)

Men eftersom jag aldrig lägger upp några bilder på grund av brist på kamera ( hehe:( ) så kan jag ju vara lite "snäll" och lägga upp några bilder från klassresan:)

Haha snygga jessica!

 
ääääääääääääälskar dom taxibilarna:D


Man ljuger ju om man säger att det ALLTID regnar i England ;)


Soooooooooool! och London Eye


Fast ibland regnar det..


HAHAHAHAHA förlåt amanda men var verkligen tvungen!!


Här har ju den bättre sidan kommit fram;)




Nothing Hill


Marble Arge (stavning?)


Matilda blir attakerad av fåglar hahaha


STARBUUUUCKS!!!<3<3<3<3<3


Min alldeles speciella vän Beatrice får avsluta detta inlägg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0