Torpa

Just nu håller intensivveckan på och vi repar för fullt!:) Idag har vi kunnat testa att repa med komstym (så jävla balla kläder alla har!) och vi har även repat med myggor (små mickar som sitter i ansiktet för er som inte vet). Allt känns på topp trots att jag vet att jag kommer skita på mig, bokstavligt talat, precis innan premiären:) Men tror jag kommer klara det iaf haha:D Asså det går verkligen inte beskriva hur kul vi har, vi är som en stor fet familj:D Men tro mig, det tar på krafterna.. Så jag ska nog borsta tänderna nu och läsa tills jag somnar:) Men ni får ha det superbra! Puss


Här är en del av alla goa från förra året på mysteriespelen som vi kör en gång om året:) (Jag längst bak i grått)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0