Lasse!

Falkenberg va bra, träffade en klasskompis och lite annat folk på kräftfestivalen i Glommen:) Trevligt trevligt. Men något som va grymt va winnerbäck! Åkte dit med mina fina vänner Beatrice, Fanny, Madde och Hanna, och tror att dom gilla det lika mycket som jag:) Men tog jag med mammas kamera som jag sa.. Svar nej:( Så det blir ännu ett inlägg utan bilder haha. Ne men Bea och Fanny tog några bilder som förhoppningsvis läggs upp på facebook så kan ju kanske lägga ut några av deras om jag får:) Får dock se när för sticker ner till Falkenberg igen imorn eller på tisdag och har ju inget internet där och sen drar intensivveckan inför torpaspelen igång men jag ska försöka ta mig tid att slänga in lite bilder och inlägg:) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0