feeling hot hot hot

Åssa guud, det är ju dödande varmt! Jag vet att man inte ska klaga men detta är ju sjukt haha. Men som tur är så finns det sjöar:D Igår tog vi en tur med båten och åkte lite ring efter. Dock var det så mycket luft i den så man fick inte plats att sitta i den så det blev till att ligga på mage och klamra sig fast som om det vore livet;) Så räknade absolut med träningsverk idag men trodde aldrig i hela mitt liv att jag kunde ha såhär ont utan att dö! Och 30+ på de;) MUMS:) Ne så idag blev det en dag vid sjön med Robin och Alexander.
Imorn ska det bli lika varmt men då måste jag åka till Borås för att köpa present till Chen som fyller hela 18 år på onsdag:) Så får väl se om jag överlever dagen imorn utan sjön:( Men ska ta och sova lite nu, puss på er!
Förra året när vi firade Chen haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0