åååååh!! puss på p&l!!!

Asså det finns inga ord för hur roligt jag hade det!! Utan att överdriva va det nog det bästa jag gjort i hela mitt liv:D haha. Nästan iaf:) Strålande sol hela tiden (utom onsdagen då vi kunde bada i vårat tält ), sjuuukt goa människor som jag kommer sakna som bara den, ööööööööööl och grym musik. Och eftersom jag inte har någon kamera är google min bästa vän haha.
Vi såg:
Hoffmaestro
The Kooks
Kent
BILLY TALENT!!!! LÄNGST FRAAAAAAM:D
The hives (galet!!)
The ark
Johnossi :D
Jay-z!!!
En sjuk vecka och jag är så jävla sugen på att dra på arvika nu haha. Men neee jag måste vänta ett helt år till SEN drar jag på peace and love igen:D Fy nu blev jag nästan ledsen över att jag sitter här hemma haha. Okej tänk bajamajabajamajabajamajabajamajabajamajabajamajabajamajabajamajabajamaja okej nu är jag lite gladare över att jag är här:) och lite kissenödig haha. Ne nu ska jag nog sova faktiskt. Åker till varberg imorn och drar på sommarfest som hålls varje år med torpafolket:) teatern asså. Så puss på er:)
Kan ju slänga in en liten bild från facebook:)
Jag och mina b-rudar haha! ååh vad jag inte tycker om det ordet längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0