skridskor

GUUUD vad mina fötter värker!:O Haha kanske inte så konstigt när man inte har stått på ett par skridskor på flera år;) Men i vilket fall som helst va det roligt:) Älskar lektioner då man inte behöver plugga! Och jag chansar på att jag inte är den enda? haha. Men vad hjälper mot skoltrötthet om inte lite impulsköp?:D Köpte ett par skitsnygga tights idag på gina. Borde inte slösa mer pengar med tanke på att jag nyss va i London och brände några tusen-.- Och så har jag beställt från H&Ms vårkattalog. Menmen dom va ju snygga iaf:D Anorlunda men det gillar jag!


Dom ser nästan fula ut på bilden men med svarta stövlar och ett svart långt linne till eller något liknande är dom riktigt snygga:D

Och måste bara säga att det känns ganska skönt att blogga igen:D haha, hoppas jag inte tröttnar!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0