Party!

Fasen va roligt jag hade igår haha!:D Nacken var ju kanske inte jätte rolig när alla kom fram och slängde sig runt halsen på en men va fan lite får man väl tåla:) Vi började kvällen md förfest med ett riktigt härligt tjejgäng som vet hur man festar! Sedan drog vi ner till trädgården där det kanske inte va jätte kul men när man väl kom igång med dansen blev det lyckat:) Och ni ska bara veta hur ont jag har i mina fötter! Den jäveln med klackskor som tror att mina fötter va ett dansgolv ska dööööö!;) Haha ne men som sagt lite får man tåla;)

Snodde lite bilder från Beatrice som jag tänkte slänga in:)

Beababe;)


Jag gillar att förstöra bilder:)




Snyggingar!


Vi körde lite nostalgilåtar!




Vi hittade en trädgård med en JÄKLA massa snö.. Va bara tvungen att leka lite tuff och klättra in för att se hur djupt de va:)

Men ska sticka ner och handla lite mat.. Fan.. Hatar att laga mat:( Ska bli rik och ha en egen kock!:D
ni får ha det så bra:) Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Baby J

Thanks for the birthday wishes!

2010-02-15 @ 16:56:23
URL: http://finest.se/djbabyj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0