Packelipacka

Sitter här och funderar på om jag skulle börja packa? Ska ju åka hemmifrån kl 10 i 6.. uuuuuusch! Men problemet är att jag HATAR att packa haha. Och sen har jag egentligen inte tid :S Ska träffa min bästa killkompis idag, jag ska laga mat, ska fika med pappa och kanske på lite kalas ikväll också. Hur ska jag hinna allt?;) Blir nog en panikpackning inatt haha. Men är annars på ganska bra humör trots all stress:D Det är ju ASMYCKET snö ute!:D Fattar inte varför alla klagar? Alla ville ju ha en vit jul/vinter och nu har vi ju fått de vi ville:) Regn och slask är ju inte jävla mycket bättre?


Detta är utanför våran balkong hehehehe! Finner bara ett ord.. UNDERBART:D

Men komer troligen se ut såhär uppe i Funäsdalen:)

(Tagen i Tänndalen förra året, typ 10 min från Funäs) Det är ju en helt annan vinter där uppe:) Mycket finare.

Men nu hinner jag inte sitta här längre! Ha en trevlig Lördag:D Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0