Jag lever! Typ..

Okej dehär med bloggandet går ju sådär haha. Men låg och tittade på Vampires Diaries så blev sugen på att skriv av sig lite när man under halva avsnittet fick titta på när dom skrev dagbok haha! Men den va bra:D Ska titta på andra avsnittet som börjar snart. Asså jag har blivit en riktig vampyrnörd!!!! Tycker dock inte twilight är något att hurra för men true blood blev jag fan kär i! Men nu ska jag sluta babbla och ta hand om mig själv. Klantade mig i skidbacken igår så mår inte så bra:( Bakhuvudet, nacken och ryggen har fått sig en jävla smäll. Va på sjukan idag och fick sitta med nackkrage när jag väntade på rönkten och röntgensvar haha absolut inget jag vill vara med om igen;)



haha en sådan obekväm sak fick jag ha:(

Men ne nu får jag sluta! Puss & Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0