Tisdag

Asså mums på denna sovmorgonen! Börjar 10 i 1 men ska in vid 12 för en kaffe med fina bea:) Har bara en lektion idag och man borde väl inte börja med så mycket idag. Eller? Första lektionen kan ju bli slapp om man har tur :D Senare idag ska jag antingen gå på bio, ut och springa eller film hemma, får se va det blir;) Men nu måste jag hitta vilka kläder jag ska ha på mig.. as svårt! Jaja, puss på er!
Bara första lektionen på måndagen och inga på onsdagen;) Dock ska projektarbetet in i schemat men tycker om det ändå:D SNÄLLA ändra inget!

Uppdatering: Fan kom på att jag hade alla lektioner på måndag:(
Uppdatering igen: Satt och titta på gamla inlägg och såg att denna bild på schemat uppdateras, coolt! Men har inte Engelska C, spanska eller den andra lektionen på måndagen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0