Spooky

Vääärldens sjukaste grej hände igår när jag va hos becka! Jag satt i hennes lillebrors sovrum och spelade gitarr medan becka pratade i telefon i hallen utanför precis. Så hörde jag att någon tog ett djupt andetag men tänkte att jag inbillade mig, men sen hörde jag ett till så jag tittade på rebecka som satt och stirrade tillbaka på mig. Så hörde vi de en gång till och fan va vi skrek haha! Och jag tror ju på andar och grejer så jag trodde jag skulle skita på mig asså! Sen berätta becka att det hänt ett par andra konstiga grejer där och de gjorde ju inte grejen mycket bättre;) Och inatt ska jag becka freyja och evelina sova i huset där vi byter om och sminkar oss innan föreställning som ligger nedanför torpa stenhus.. Kommer ju dö på riktigt:(
Bara jag som tror på spöken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0