Brun väska

Ååh.. Jag va i göteborg igår så hittade jag en as snygg brun väska och jag har letat efter en hur länge som helst men så tänkte jag "ne ida inte köpa den första bästa". Så vi kilade vidare men hittade inte någon annan så i slutet av dagen skulle vi gå förbi och köpa den men nee då va den slut haha. bajs! Vill verkligen ha en brun väska, dösnyggt! Och den fanns inte på deras hemsida heller.. Jaja jag får trösta mig lite genom att klicka hem lite kläder från nelly kanske(A) har spanat in dessa
Antine Animal Cardigan SEK 299, Vila - NELLY.COM Antine Animal Cardigan SEK 299, Vila - NELLY.COM Gordon Jacket SEK 699, Vero Moda - NELLY.COM Price Tignes Neckwarmer SEK 99, Rut m.fl. - NELLY.COM Tignes Plait Beanie SEK 99, Rut m.fl. - NELLY.COM Lyon Hat SEK 99, Rut m.fl. - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0